2009. július 4., szombat

Panka/Toma/Mirko

Csütörtök délután uzsonna. Délelőtt a két naggyal voltam bevásárolni, kaptak fejenként egy sajtos kiflit. Ez volt az uzsonna. Mirko kijelentette, hogy nem ad senkinek, mert Ő az egészet megeszi. Panka is kijelentette, h Ő sem ad senkinek. Mire Moncsi közölte, hogy neki bizony adnia kell Tomának. Panka: Nem ésatöbbii.... Egyszer csak Mirko, aki a partvonalról figyelt, félbetörte a kiflijét és szó nélkül odaadta Tomának. Olvadtunk rendesen. Én meg nagyon büszke voltam rá :)
Jót tett neki, hogy nem Ő volt a világ közepe, és őszintén szólva nekem is, hogy 1. láttam más családban hogyan működik a fegyelmezés, :) 2. én is kizökkentem a Mirko-a-világ-közepe hozzáállásból. Mert én is észrevettem (és egyszer Moncsi szólt), hogy hajlamos vagyok Mirko védelmében Pankát rendreutasítani. Nem minden helyzetben kell Mirko védelmére kelni, inkább Őket együtt kell felszólítani, hogy oldják meg. Nem nekem kell megoldási kulcsot adnom önként.
Én nagyon jól éreztem maga, Mirkonak nagyon tetszett, nemcsak Panka, de már Toma is komoly partner volt a játékokban, és ez nagyon jó volt - nem hagyták ki, bevonták.

Nincsenek megjegyzések: