2009. szeptember 8., kedd

Görkori

Még kb. nyár elején Moncsi bnőm mesélte, hogy Panka milyen ügyesen, egyedül!, tud már görkorival haladni. Bevallom evett a fene, merthogy gyenge pontom ugyebár és nagy reményem, h minél hamarabb lehet Anya-fia görkorizásokat rendezni. De Mirko felpróbálta, majd teljes zsák-jelleggel hagyta húzni csak magát, tehát erről az álmomról egyenlőre letettem. Most kaptunk kölcsön a múlt héten egy régifajta, állíthatós müa korit Mirkonak. Első pervtől fogva hihetetlenül ügyes! Najó, még nem nagyon engedem el a kezét, de ráérzett és imádja! :) Pedig esküszöm, nem eröltettem :)
Minden nap kell menni délután picik korizni. Igaz, még szerintem jövő nyárig az együtt korizásból nem nagyon lesz semmi, mivel még fogni kell jócskán :)
Vasárnap voltunk kint margitszigeten és apjával együtt fogtuk a kölköt. A kölök meg nagy pofátlanul elkezdett a korival ugrálni. Megtanítottam slalomozni is, h az egyensúly-súlypont hol van témakört érezze kicsit. Erre: annyira belejött! Ha fogjuk a kezét akkor szuperül slalomozik és ugrat! Menni egyedül még ugyan nem tud, de ugrások majd harmadánál már ha nem fognánk se esne el, mert jó helyen van a súlypontja.
Kiváncsi vagyok Panka hogyan megy egyedül, hátha azt látva Mirko is jobban nekiindulna. Mivel most élvezi a kunsztokat esze ágában sincs elengedni a kezemet :))
Ja, és focizni nem annyira tud, de hokizni nagyon ügyesen. Szóval jöhet az utánpótlás-csapat jövőre!

Nincsenek megjegyzések: