2009. június 10., szerda

szerdai cseresznyeszedés

Ma kivittem Mirkot és Anyámat diósdra az Ópapához (Mirko dédpapája). Régen, mikro kicsi voltam nagyon sokat jártam ki a Nagyival, Nagypapival és Dédivel. Szerencsés vagyok - még a Déditől tanultam meg főzni, sütni, imádni a konyházást, Tőle tanultam meg kötni, horgolni, csinálni dolgokat, alkotni a semmiből. Nagypapitól és a Nagyitól a telken megtanultam kertészkedni, szeretni a növényeket, és, hogy sok növény nem a boltban terem. Egész gyerekkoromban a gyümölcsök, paprika, paradicsom, uborka a telekről volt. Együtt neveltük, gondoztuk, szedtük és ettük őket.
Jó lenne ha Mirko is megtapasztalhatná ezt. Azt veszem észre, h többen hülyének néznek amiért különféle dolgokat próbálok növeszteni balcsin a kertben... mondjuk tényleg vicces a sziklakert és mellette a retek, saláta, brokkoli, karfiol. Retekből már ettünk is... és még élünk :) a többi még lutri, h mi is lesz belőlük :)

Nincsenek megjegyzések: