2008. december 14., vasárnap

munka, meg ilyenek

osszecsaptak fejem felett a hullamok. nincs egyensult a munka-haztartas-csalad haromszogben. kaosz az viszont van :( Elhiszem, h par honap es ki fog alakulni, de most borzaszto. Semmire nem jut idom, faradt vagyok es az igazsagerzetem kegyetlenul hoborog! VAjon ra van irva a koszos edenyre, h csak nekem szabad a mosogatogepbe tenni vagy a Nagy Rendmaniaskan letorne a keze ha nem csak engem bastatna azzal, h milyen kupi van es netan 1! azaz legabb egy dolgot arrebbrakna? Masik oldalrol meg: megvette az uj asztalunkat (karacsony iajandek magunktol magunknak), ossze is szerelte 2 nap utan :). felfurta vegre mirko akasztojat, es neke m2 likat a dekornak. innen nezve tok tevekeny.
munkaban bemutatkoztam: 6 munkanap utan sztalt boritottam egy 3/4 eve folyamatosan szedelgo/akadozo/szasemhalado projekten. es nullarol kezdem. dec. 20 hataridovel. Megbolondultam!?! Jo teszt egyebkent, hogy megi milyen emberekkel kell majd hosszu tavon egyutt dolgoznom. mar most van aki pozitiv, van aki negativ....

Nincsenek megjegyzések: