2008. december 25., csütörtök

elmenybeszamolok. pentek delutan mintha nem mirko jott volna haza. azota kezelhetetlen volt. egeszen tegnap delutan 4ig. de olyan szinten, hogy kapott vagy 6-8 komoly seggreverest -pedig tutdjatok mennyire elitelem, nem kenyerem, stb- de meg az sem hatotta meg. szo szerint szabotalta a karacsonyt. nem lehetett vele disziteni, letepte, nem foglalkozott velem, keresztulnezet rajtam, ha mondtam valamit csakazertis egesz mast csinalt, egesz napok mentek el ugy, h csak fegyelmeztem. uvoltozes, siras, hiszti, fodhozverimagat hiszti es tarsai voltak a karacsony elotti idoszakra jellemzoek. apja se  birt vele. ilyen meg nem volt. direkt rugott, harapott, vert minket. es nem aludt delutan, nem evett rendesen. meg penteken elhangzott, hogy a karacsony manok nem hoznak ilyen rossz gyereknek fat. de ez mintha csak olaj lett volna a tuzre, emg hulyebb lett. tegnap delutan 3kor mar odaig fajult a helyzet, h en bogtem a kanapen, mirko ult a foldon es visitott, mint akit nyuznak, ferjem meg inkabb engem vigasztalt, mert kb. a barhol lennek, csak a fiam ne legyen velem, volt a jellemzo. es azert ez engem csunyan megviselt. (nem sozktam nemi fegyelmezestol bombolni, mint egy ovis). na felora kozos egeritatas utan vegre eljutottunk x nap utan oda, h vegre megbeszeljuk a dolgokat (kb. eddigre faradt ki... es lehetett egy helyben marasztani uvoltes nelkul). nem fogjatok elhinni: tenyleg szabotalta a karacsonyt! tudatosan a kispocs. meghozza a kov. tortenesek miatt:
meg penteken eleg kesve mentunk olyan 10.30 elott valamivel. es pont mondtak az ovoneni, hogy mirkonak mar nincs ajandeka, mert mar vegeztek az ajandekkibontassal. (ezek a csoportnak hozott ajandekok, de minden gyerek kibonthatott valamit kozuluk.) delutan mirko panaszolta is,m jad kozolte, h ugyse fontos. en azt hittem ennyi volt, tenyleg nem fontos, erti, h az ovi, es itthon emg majd lesz a karacsony kesobb. na, ennyire nem erett a fiacskam.
azt hitte, h akkor a karacsony mar elmult es neki nem hoznak semmit a karacsonymanok es o akkor nem is akar inkabb karacsonyt. [zarojeles masik sztori roviden. igertunk egy darut ha megeszi a sokfele zoldseget. 2 honap utan ott tartunk: mirko ha eszel parit, kaposztat, stb akkor kapsz darut. mirko: akkor inkabb nekem nem is kell daru! tipikus baszd meg nyuszika a funyirodat hozzaallas. mint az apja neha.]
szoval kedves baromarcu ovoneniknek koszonhetjuk eletunk elgborzasztobb karacsonyat. meg este sem mert igazan orulni az ajandekainak, nem volt meg a karacsony varazsa es az egesz amin mar dec. eleje "dolgozunk". es lelkesen varta, hitt benne, stb. es mindezt azert, mert az ovonok 1. nem irtak ki, h anyukak idoben vigyek a gyereket 2. nem voltak kepesek felretenni ajandekot a netan keson erkezoknek. 3. ordenare modon sajnalkoztakm h jaj te szegeny, neked mar nem jutott ajandek.
1 honapja jar ide mirko es mar lajstrom van amik miatt ideges vagyok. de ez mindent uberel. elbaszni egy gyerek oszinte hitet es csodavarasat nemtorodomseg es nem-odafigyeles miatt nekem sokkal tobb, mint amit elviselek. csak sajna megoldasi keplet nincs, mert a maganovi nem kifizetheto. bar egyre inkabb hajlok ra :(( es oszinten csak remenykedni tudok, h ez az elmeny nem fogja orok eletere meghatarozni a karacsonyhoz valo viszonyat tudat alatt....
es szegeny oszinten hitte, hogy akkor o nem erdemel! ajandekot. nem latszik, de elegge tulerzekeny kispocs. es ezt az ovonoknek eszre kellene venniuk, es aszerint kezelni. ismertek mar egy ideje: nem vagyok egy bogos fajta, de meg most is szo szerint kicsordul a konnyem amint vegiggondolom :( nem tudom megemeszteni.

Nincsenek megjegyzések: