2008. október 7., kedd

nem ertem....

nem ertem, h minek meg egy gyereket vallalni amikor az elsot is a bolcsi neveli? hacsak nem anyagi okok miatt kellett anyukanak visszamenni dolgozni. de akkor ujra felmerul bennem, h ha ennyire nem eleg es anyukanak vissza kell mennie akkor miert kell a masodik? en ugy gondolom azert szultem gyereket mert szeretnem felnevelni. nem azert, h a bolcsi/ovi/nagymama nevelje helyettem amig en visszamegyek a sajat mokuskerekembe. ha nincs eleg penz es azert mokuskerekezik valaki es a mellett akar nagycsaladot arra szimplan felhuzom a szemoldokom, megvonom a vallam es kesz. de az aki anyagilag nem szorul ra, megis beadja 1-1.5 evesen bolcsibe a gyereket, majd nem sokkal kesobb ujabbat vallal - na ezt igazan nem ertem. Mit akar(hat) az ilyen anyuka? mert szerintem karriert, jol fizeti, es jo presztizsu munkat. mert neki nem eleg a "csak" anyasag. ez ok, el tudom fogadni. de milyen lesz a ketgyerekes let? egyiket a bolcsi neveli, masikat mar az ovi. es anyai kozelseg, intimitas, ilyenek?
nem torok palcat senki felett. nincs hozza jogom. csak nem ertem. de elfogadom.

Nincsenek megjegyzések: