2008. október 12., vasárnap

Heti program

leirom, hatha igy nem felejtem el. es nem felejtek el beszamolokat irni, fotokat feltolteni.
Hetfo delelott?: normafa gf kartarsnovel es ket szepsegesen aranyos csemetejevel. Annanak a furtjeitol meg kulon olvadozom. :)
du: jatszoter pankaval es tomaval. nem is tudom melyikuket szeretem jobban. egyszeruen olyan jol neveltek (de nem jolneveltek! :)) es baromi mosolygosak :) panka nagyon okos, irto sok mondokat tud. bar nem beszel olyan tisztan, mint mirko. es ezert neha elegge gondban vagyok mit is mond :)

Kedd. delelott lemegyek a helyi fitneszeldebe futni. aki ismer tudja, h  szivbol utalom a futast. azonban kb ez az egyetlen mozgasforma ami meg fel ora alatt is ertelmesen hat. legabbis remelem. bonusz. a recepcio csaj - szilvi- gyogytornasznak tanul, es rendszeresen vigyaz egy mirko koru kiscsajra. tehat: amikor megyek ra tudom bizni mirkot! :) persze ez inkabb csak azt jelenti, hogy leultetem mirkot valamivel (gyongy, rajz, ? otletek johetnek) es ha kell segiteni akkor o hajlando. egy legterben van a recepcio es a futopad, szoval mirkonak sem lesz egy tul komoly elmeny. viszont nekem nem kell nov. kozepeig varnom, h valamit elkezdjek mozogni.

du. - szerintem panka/toma :)

szerda de. dokizas anyammal.
du - remelem ottalhat anyamnal az atokfajzat en meg varrahtok egy masik gatyat magamnak. vagy szoknyat :)

csutortok. atyaeg, nem latok el en odaig! :)

Nincsenek megjegyzések: