2009. január 27., kedd

hisztik

Alapvetően a tvmél és az alvásnál csúcsosodik ki az akaratbajnokság. Ő mindig jön azzal, h csak még egy picist! és meg azzal, hogy Nem! És ez egy végtelen körforgás... Valamelyik este közöltem vele, h én szomorú vagyok ha sokat tévézik, stb... és én nem fogom elmondani neki százszor.... erre kispöcs aznap 10,30ig nézte a tv-t. akkor is én untam meg hamarabb és kapcsoltam le nagy hisztik közepette.
És eljött a hüppögös hisztik ideje.... ÉÖ én voltam ilyen hüppögös, nem tu-u-uuu-uu-dom a-a-aaa-bbahagyni típus :)

2 megjegyzés:

norka írta...

Hát én nem engedném. Ez a TV-para nálam amúgy is magasra tör. Törik.

hajnal írta...

A tv nálunk felnőtturalom alatt van, kizárt h addig nézze míg akarja. Napi 1 mese.
Hiszti, na az van, hát nem ezért, hanem másért, de mutass olyan 3 évest ahol nincs...

Nemrég eszembe jutottál,, írtad vhol, hogy a fiadat nem nagyon hatja meg ha vmiért szomorú vagy, nem sok még bennük az empátia (ha akrnak vmit), hátöööö....Csabit sem nagyon érdekelte az elmúlt napokban. Remélem ez mulandó és együttérzőbb lesz....(konkrétan azt hiszi egy pillanat alatt megvigasztalhat és utána lehet azt csinálni amit csak akar..)