2010. június 20., vasárnap

Múzeumok éjszakája

Úgy gondoltam ez egy különleges alkalom, nem fog megártani ha egyszer-egyszer sokáig fennmarad a kölök - tehát menjünk. Barátnőmmel, az anyukájával és az 5éves fiával (Ádám) mentünk fel este a várba. Olyan 8 körül értünk oda. A skacok rohangáltak, lépcsőztek, marhultak.
10kor kezdődött a Paint Up! rendezvény. Ez egy virtuális-épületfestő verseny a Budavári Palota-Magyar Nemzeti Galéria falán. Ilyesmi a fényfestés. Még régen szerettem bele, egy képeslap alapján Lyonban. Azota már itthon is láttam és lenyűgöző. Szóval amolyan Kihagyhatatlan! program. És gondoltam Mirkonak is tetszik majd. Simán fennmaradtak a kölkök 10ig, nem volt álmosság, vagy fáradtság. Sajnos Ádám a második vetítés után el akart indulni haza. Még 1et bírtunk rábeszélni, hogy maradjunk, többet nem. Mirko tátott szájjaln ézte, és nem akart hazamenni. Viszont barátnőm hozott haza minket, tehát kötve voltunk hozzájuk, ezért megigértem itthon ma megnézzük internetről. 
Érdemes a szervezők versenyen kívüli alkotását megnézni, valami zseniális!
Bordos/Kovács/Vicsek


Azt hiszem az őszi múzeumok éjszakájára is menni fogunk, Mirkonak is tetszett :)

Nincsenek megjegyzések: