2009. december 14., hétfő



uhh... Úgy tűnik vége a kórságoknak, talán én is jól leszek teljesen a hét végére.

Volt közben Mikulás az oviban.







Narancssárga pólóban a picifiam :)
Énekeltek is a Mikunak:


Átvette az ajándékát is:




És idén borzasztó trehány volt a miku, mert egy árva virgácsot sem kapott a büdös kölök :)

Még régebben volt bábszínház is náluk. Az egész ovi jele volt:



És egy múlt heti adventi készülődés az oviban:



Kicsit zavar, hogy nagyon dirigálós lett Mirko. Nem annyira élvezi csinálni a dolgokat valami miatt. Többször mondta, hogy nem lesz jó és/vagy szép amit csinál. Pedig nem hiszem, hgoy valaha kritizáltam volna, inkább mindig kiemelek valami szépet, nekem tetszőt azon amit csinál. Szóval nem tudom mi lehet. Pont ezért megoldási képeltem sincs.

Ovi egyébként hihetetlen: naponta! új dalocskával, versecskével jön haza. Komolyan, nem túlzok. Cserébe viszont a logikája a kölöknek nem nagyon mozdul. A kompromisszumkészsége a béka segge alatt (ennek folyományaként az én tűréshatárom egyre lejjebb és lejjebb kerül.... sajna).
Tudom, h eléggé ciklikusan fejlődnek a kölkök - mirko most nagyon durván a verbális készségekre nyomul... olyan dumái vannak, hogy behalunk. És rém választékosan fejezi ki magát!

Nincsenek megjegyzések: