2009. október 25., vasárnap

szinhaz

Voltunk. Csak épp nem jó időpontban. Tehát jegy ára ugrott, élmény pedig semmi. Borzasztóan frusztrál.
Lucáék is jöttek ráadásul velünk...
Helyette elmentünk moziba. A Fel c. gyerekfilmre. NA ott törjön le a keze annak aki erről ezt írta. kb 10p után jöttünk ki. Mirko már kezdeti animációs kisfilmnél ki akakrt jönni és elbőgte magát. Maga a film pedig...!
Az első 10 percben pl. kiderül a házaspárnak, h nem lehet gyereke, meghal az egyik szereplő, elemelkedik egy ház, mert a hozzákötött sok lufi felemeli, es viharba kerül (bakker, szuperjól megcsinálva, félelmetes volt, komolyan)és lezühan, kiesik belőle a főhős - na itt a remegő, zokogó gyerekemet kihoztam.
Megnéztem a kínálatot már itthon. 4 gyerekfilm van: ez, a csiribiri (halász jutkás koncertfilm, állítólag szörnyű), hannah montana (kiskamaszos) és a jégkorszak.
Többektől hallom, h a gyerek már volt moziban, nézi a shrek-et, hamupipőkét, jégkorszakot, nemot, verdákat.... lehet, h én vagyok borzasztóan maradi, de szerintem egy 4évesnek ezek még koraiak.... ráér ezekre később is....
És beigazolódott, h Mirko tekintetében legábbis, igazam van.
+: Lucánál az verte ki a biztosítékot, hogy egy rózaszín lufi eldurrant :)

Nincsenek megjegyzések: