2008. november 8., szombat

lelkiismeret furdalas?

elvileg kene :) de nincs. 2napos csapatepito valamin voltam leendo cegemmel bakonyban most pentek/szombaton. Csütörtök este még be kellett szteroidos krémmel kémezni mirko ujjait, mert előjött az ekcémája. Ma ahogy kenegettem, és Norbi szólt, Ő tegnap bekente jutott eszembe. Vagyis megfeledkeztem róla teljesen. Volt valami más hirtelen ami annyira le tudott kötni, h picifiam ilyen komoly "bajára" ne emlekezzem. VAgyis teljesen nyugotan lehetne lelkiismeretfurdalásom. Hiszen nekem a kutya kötelességem, hogy igenis ilyenekre is emlékezzem... de valahogy nem bír lenni.. Olyan jólesett, h 1,5 napig project managementről, elvándorlásról, céges problémákról és csapatjatékokról volt szó!
Egyébként furi volt: megérkeztem úgy, h a vezigen kívül senki mást nem ismertem :) volt bennem para azért rendesen. de úgy látom befogadtak és várják, hogy vajon milyen újításokkal fogok előállni.

Nincsenek megjegyzések: